MÁLEK GROUP - nový hlavní sponzor SKLH

Zveřejněno 04.01.2011 | mk
Ž Ď Á R   N A D   S Á Z A V O U – Přes sérii neúspěchů „A“ mužstva na ledě, se podařil vedení klubu úspěch na poli manažerském. V závěru roku 2010 byla uzavřena dohoda o spolupráci s havlíčkobrodskou firmou Málek Group.

.

Firma MÁLEK GROUP je mladá dynamická finanční společnost se sídlem v Havlíčkově Brodě. Vize obou partnerů je v dlouhodobé spolupráci a zbytek letošní sezóny by měl být jakýmsi zkušebním obdobím, během kterého by si měly obě strany ověřit kvalitu vzájemného partnerství. Pokud bude vše odpovídat představám, je firma Málek Group připravena hrát od příští sezóny ještě významnější roli generálního partnera. I tak však finanční výše stvrzené sponzorské smlouvy pro polovinu letošní sezóny, řadí tuto společnost mezi nejvýznamnější privátními partnery žďárského klubu. Věřme, že tato pomoc nového partnera, přinese také zlom ve výsledcích a přispěje k naplnění sportovních cílů vytyčených na počátku letošní sezóny.



Finanční společnost, původně založená jako Málek&Čermák, vznikla počátkem roku 2010 a v průběhu tohoto roku se aktivitami zakladatele Petra Málka rozrostla na společnost s dalšími aktivitami. Spojením několika subjektů vzniká tímto Málek Group pod vedením zakladatele Petra Málka, Pavla Marka a Ondřeje Fialy.

Hlavními aktivitami společnosti jsou finanční služby, stavebnictví, prodej sportovního zboží a několik dalších oborů.

V prvním roce přesáhl celkový zisk společnosti 6 mil. korun, čímž se společnost vedená Petrem Málkem stala jednou z TOP společností na trhu.

Na základě marketingové strategie a reklamní činnosti se firma stala hlavním sponzorem ME v softbalu, sponzorem volejbalového klubu Královo Pole, softbalového týmu Hroši Havlíčkův Brod a několika neziskových organizací jako Speciální ZŠ u Trojice Havlíčkův Brod apod.

V roce 2010 uspořádala společnost Majestic Party v discoklubu Metro v Havlíčkově Brodě s moderátorem Leošem Marešem. Tento klub byl následně odkoupen a v současné době finišují rozsáhlé rekonstrukce před jeho znovuotevřením pod názvem Future Dome.

V novém roce 2011 je cílem společnosti její další růst, rozšíření působnosti na Slovensko, otevření kamenného obchodu s outletovým zbožím a především posílení své pozice na českém trhu. Ve sportovní sféře pak růst svých aktivit v klubu SKLH Žďár nad Sázavou, posun tohoto klubu v hierarchii druhé ligy na její špici a zviditelněním tohoto klubu i zviditelnění jména společnosti. Svými aktivitami v ostatních subjektech pak využití haly pro jiné sportovní a kulturní akce pod hlavičkou SKLH.