Tištěným programům odzvonilo, nahradí je moderní technologie

Zveřejněno 11.9.2017 | Redakce
Ž Ď Á R   N A D   S Á Z A V O U - Po mnoha letech, už v nové sezóně nebudou mít návštěvníci k dispozici klasické tištěné zápasové magazíny. Hlavním důvodem tohoto kroku je neustálý pokles zájmu o tento produkt a neúměrně vysoké náklady na tisk a obrovská časová náročnost přípravy, ve srovnání s počtem prodaných kusů. Ale když něco starého končí, musí přijít něco nového. A ani v tomto případě tomu nebude jinak…

Zápasové programy patřily již pomalu k tradici domácích zápasů a svou obsahovou, ale i grafickou kvalitou se řadily ke špičce nejen na druholigových stadionech. „Dlouho jsme to zvažovali a můžu říct, že opravdu s těžkým srdcem jsme přistoupili ke zrušení programů, protože jsme na ně byli, myslím že právem, hrdí a jejich úroveň vysoko převyšovala druholigovou soutěž. Ovšem doba pokročila a metody předávání informací už jsou dnes skutečně jinde a to bylo také stále více znát i v počtech prodaných kusů. Zároveň jsme ale přemýšleli jak to nahradit a naopak jak nabídnout třeba aktuální sestavy soupeřů mnohem více návštěvníkům. Myslím, že jsme našli systém, který je velmi jednoduchý pro uživatele, snadno dostupný a zároveň dostatečné přehledný. Navíc tuto službu získají k dispozici zdarma všichni návštěvníci stadionu,“ řekl ke zrušení tištěných programů mluvčí klubu a PR manažer Martin Krásný.

A jak to tedy bude? Články, které v programu vycházely, byly zároveň na klubovém webu a to byl zřejmě hlavní důvod klesajícího zájmu, protože přístup na internet je dnes běžným standardem u většiny lidí. Ovšem zůstalo otázkou jak vyřešit informace o sestavách tak, aby fanoušci věděli, kdo se na ledě vlastně prohání a kdykoli během zápasu se mohli podívat, kdo je ten hráč, jak se jmenuje nebo jak je starý. Kopírování sestav na kopírce a jejich prodej nebo rozdávání by byl asi krok zpět. A pokud hovoříme o moderních technologiích, rozhodli jsme se jít s dobou a využili jsme právě tyto.

VŠE NAJDETE V ZÁPASOVÉM CENTRU

Na vstupenkách a na některých místech na stadionu budou umístěné tzv. QR kódy, po jejichž načtení chytrým telefonem se na displeji zobrazí aktuální sestava jak domácího, tak hostujícího celku, případně i odkaz na představovací článek o soupeři, odkaz na onlajn apod. Sestavy bude možné samozřejmě vyhledat i bez použití QR kódu, přímo na stránkách hokejzr.cz v sekci „A“ TÝM -> ZÁPASOVÉ SESTAVY.

Samozřejmě však bude znovu v provozu stánek FANSHOP, který bude dokonce ještě vylepšený a fanoušci a návštěvníci si v něm budou moci znovu nakupovat dresy, šály, trička, čepice a další klubové suvenýry.

Služba „zápasové sestavy“ bude na rozdíl od tištěného programu zdarma. Navíc snadno přístupná i díky veřejnému Wi-Fi Hotspotu, který na zimní stadion nyní instaluje nový partner SKLH společnost SATT, a.s.. „Nemám to nějak ověřené, ale myslím, že jsme první klub v Česku, který takovouto službu přináší nebo alespoň o ničem podobném nevím a neslyšel jsem o tom. Uvidíme, jak se to osvědčí a bude-li o to zájem, jsme připraveni tento model zdokonalovat a vylepšovat,“ dodává na závěr šéf komunikace SKLH Martin Krásný.